Najczęściej zadawane pytania


Czym jest serwis „Głosy klientów”? Do góry

„Głosy klientów” to projekt spółki dunnhumby. Jest to internetowy panel, który ma około 10 000 uczestników w Czechach i na Słowacji. Działa również w Wielkiej Brytanii (100 000 panelistów) i w Irlandii (9000 panelistów). Serwis „Głosy klientów” oferuje zarejestrowanym osobom uczestnictwo w badaniach opinii oraz dzielenie się swoim zdaniem i doświadczeniami z największymi firmami, z których produktów i usług korzystamy codziennie. Zebrane opinie służą jako inspiracje do zmian i ulepszania pracy sklepów. Za wypełnianie ankiet uczestnicy serwisu otrzymują punkty, które następnie mogą wymienić na punkty na karcie Tesco Clubcard lub na bony zakupowe do sklepu internetowego empik.com

Dlaczego to właśnie ja zostałem/ zostałam zaproszony/ a do uczestnictwa w serwisie „Głosy klientów”? Do góry

Zaproszenie otrzymała duża grupa klientów i uczestników programu Tesco Clubcard. Nasz cel to dać możliwość wyrażenia swojej opini jak największej liczbie ludzi. Chcielibyśmy poznać indywidualne potrzeby i marzenia klientów.

Kto i jak może się zarejestrować na stronie „Głosy klientów”? Do góry

Rejestracja jest otwarta dla wszystkich, którzy chcą podzielić się swoją opinią. Jedynym warunkiem rejestracji jest ukończenie 18 lat.
Uczestnikiem serwisu może zostać każdy, kto dokona rejestracji, poda ważny adres e-mail, a następnie wypełni formularz rejestracyjny.

Kto zobaczy moje odpowiedzi i jak zostaną one wykorzystane? Do góry

Do odpowiedzi klientów dostęp mają jedynie autorzy projektu „Głosy klientów”. Dane osobowe znajdują się w innym miejscu niż opinie i odpowiedzi udzielone w ramach badań. Wyniki przedstawione w raportach końcowych z badań mogą zostać wykorzystane przez grupę Tesco lub przez wybranych dostawców przy pracy nad ulepszaniem oferowanych usług.

Ile czasu mi zajmie wypełnienie ankiety? Do góry

W każdym e-mailowym zaproszeniu informujemy o tym jak długa jest dana ankieta. Zazwyczaj jest to od 5 do 20 minut. Ankieta zawiera wskaźnik, który graficznie pokazuje, w której dokładnie części kwestionariusza znajduje się osoba go wypełniająca.

Jak długo ankieta jest aktywna do wypełnienia? Do góry

Każda ankieta jest zawsze dostępna tylko w określonym czasie, tak żebyśmy mogli jak najszybciej przeanalizować odpowiedzi klientów. Termin końcowy jest zawsze podany w mailowym zaproszeniu.

Jak często będę dostawać zaproszenia do udziału w badaniach? Do góry

Będziemy regularnie wysyłać zaproszenia do badań, do których pasują odpowiedni respondenci.
Częstotliwość zaproszeń zależy od większej liczby czynników i może się różnić u poszczególnych uczestników. Większość z nich otrzyma od nas e-mailowe zaproszenie do udziału w badaniu średnio raz, dwa razy na miesiąc.

Czy muszę wypełniać każdą ankietę? Do góry

Nie, wypełnienie ankiety jest dobrowolne i zależy od indywidualnej decyzji zaproszonego do badania. Za niewypełnioną ankietę nie są przyznawane żadne punkty.

Czy muszę odpowiadać na wszystkie pytania? Do góry

To zależy od rodzaju pytania. Niektóre pytania są obowiązkowe lub też na ich podstawie określa się kolejne pytania. Przy każdym pytaniu jest wyraźnie zaznaczone czy jest ono obowiązkowe czy nie. Dane wrażliwe są oznaczone jako nieobowiązkowe, a ich podanie jest dobrowolne.

Jak działa serwis „Głosy klientów”? Do góry

Do każdego kolejnego badania dobieramy osoby od nowa, na podstawie danych zawartych w profilach zarejestrowanych uczestników. Osoby, które zostaną wybrane do udziału w badaniu online, otrzymują od nas e-mailowo zaproszenie wraz z linkiem do ankiety. W zaproszeniu znajdują się również informacje dotyczące: tematu badania, czasu potrzebnego na wypełnienie, nagrody, a także terminu do kiedy trzeba ankietę wypełnić. Po kliknięciu linku znajdującego się w e-mailu można rozpocząć wypełnianie. W nagrodę za wypełnienie ankiety na konto uczestnika wpływa odpowiednia liczba punktów.

Co otrzymam w zamian za wypełnienie ankiety? Do góry

Nagrodą za wypełnianie ankiet są punkty. Zarejestrowani respondenci, którzy podadzą przy rejestracji numer swojej karty Tesco Clubcard, mają możliwość wyboru, czy chcą wykorzystać swoje punkty podczas zakupów w sieci Tesco lub też wolą bony zakupowe do empik.com

Ile punktów otrzymam za wypełnienie ankiety? Do góry

Liczba punktów różni się w zależności od długości ankiety i jest zawsze określona na początku w e-mailu zapraszającym do udziału w badaniu. Im dłuższa ankieta, tym większa liczba puntków, którą otrzymuje respondent za jej wypełnienie. Za dzisięciominutową ankietę przyznajemy średnio 150 punktów.

Kiedy mogę wymienić punkty na nagrody? Do góry

Punkty można wymienić na dwa rodzaje nagród. Można je wymienić na bony zakupowe do sklepu empik.com lub można je przenieść na swoją kartę Tesco Clubcard. Punkty można wymienić wtedy, gdy się ich nazbiera więcej niż 1500. Przy przepisywaniu punktów na kartę Tesco Clubcard, za 1500 punktów otrzymuje się 2500 punktów Clubcard. Przy wyborze bonu zakupowego do empik.com za 1500 punktów otrzymuje się bon o wartości 25 zł.

Gdzie sprawdzę, ile mam punktów? Do góry

Punkty można sprawdzić po zalogowaniu na stronie „Głosy klientów” w zakładce Konto.

Dlaczego są dwa sposoby zrealizowania nagrody? Do góry

Aby nagrodzić również tych uczestników, którzy nie mają karty Tesco Clubcard, oferujemy możliwość wymiany zebranych punktów na bony zakupowe do empik.com Zarejestrowani uczestnicy, którzy podadzą przy rejestracji numer swojej karty Tesco Clubcard, mogą zdecydować: czy chcą przepisać punkty na swoją kartę Clubcard, czy też wolą bon zakupowy do empik.com Posiadanie karty Clubcard daje aż dwa sposoby wykorzystania zebranych punktów.

Dlaczego muszę przy rejestracji podawać wymagane dane? Do góry

Wymagane przy rejestracji dane potrzebujemy, żebyśmy mogli odpowiednio dobierać respondentów do konkretnych badań. Jeśli badanie dotyczy osób w określonym wieku, nie ma sensu zapraszać do niego osób, których ono nie dotyczy, właśnie ze względu na kategorię wiekową. Ponadto, dane rejestracyjne pozwalają nam określić, jeszcze przed rozpoczęciem badania, czy w panelu znajduję się odpowiednia liczba zarejestrowanych uczestników spełniających potrzebne kryteria i czy wobec tego jest sens dane badanie realizować.

Jak mogę zmienić mój e-mail lub inne dane osobowe? Do góry

Aby zmienić dane logowania lub dane osobowe, wystarczy wejść w zakładkę Konto. Jeśli zalogowanie się na konto nie jest możliwe z powodu zlikwidowania konta e-mail lub zmiany numeru karty Tesco Clubcard, prosimy o kontakt pod adresem info@glosyklientow.pl

Zapomniałeś hasła? Do góry

Jeśli nie pamięta Pan / Pani hasła do zalogowania się na stronę „Głosy klientów”, prosimy kliknąć link „Nie pamiętam hasła", który znajduje się pod oknem logowania. Za pomocą tego linku można wygenerować nowe hasło.

Czy mogę anulować moją rejestrację? Do góry

Tak. Uczestnictwo w naszym serwisie można anulować. W każdym zaproszeniu do badania znajduje się również możliwość anulowania uczestnictwa. Można również zalogować się na swoje konto na stronie www.glosyklientow.pl, a następnie aktualizować lub anulować uczestnictwo.

Jak mogę zmienić numer karty Clubcard? Do góry

Numer karty Clubcard wpisany w profilu każdego uczestnika może zmienić jedynie administrator projektu. Jeśli ma Pan / Pani nowy numer karty Clubcard i chce go zaktualizować w swoim profilu członka serwisu „Głosy klientów", prosimy o kontakt na adres e-mail: info@glosyklientow.pl

Czy mogę być usunięty/a z członkostwa w serwisie „Głosy klientów”? Do góry

W przypadku wykorzystywania serwisu do umieszczania w nim treści wulgarnych lub podawania umyślnie nieprawdziwych odpowiedzi, zastrzegamy sobie prawo do niezapraszania danej osoby do dalszych badań.

Jak chronicie dane osobowe? Do góry

Jesteśmy świadomi tego jak ważna jest ochrona danych osobowych. Ochrona danych osobowych, którą zapewniamy w serwisie jest w pełni zgodna z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Więcej informacji znajduje się w zakładce Ochrona danych osobowych.

Kim jest dunnhumby Poland ? Do góry

dunnhumby Poland to spółka należąca do światowej sieci dunnhumby, która została założona w roku 1989 w Wielkiej Brytanii. Misją dunnhumby jest pomagać swoim partnerom zrozumieć potrzeby i marzenia kupujących.
Jako światowy lider, dunnhumby pracuje na co dzień z opiniami ponad 350 milionów klientów w 24 krajach i umożliwia sklepom dostosować swoje usługi do wymagań klientów. Obecnie dunnhumby zatrudnia prawie 3000 pracowników w Europie, Azji, Ameryce i Afryce. Polska spółka dunnhumby została założona w 2008 roku i współpracuje z ponad 30 najlepszymi dostawcami żywności oraz innych dóbr konsumpcyjnych.

Jak mogę skontaktować się z prowadzącymi serwis, jeśli mam pytanie na które nie ma tu odpowiedzi? Do góry

Odpowiedzi na kolejne pytania znadują się w zakładce Pytania. W przypadku jakichkolwiek dalszych pytań prosimy o kontakt mailowy na adres info@glosyklientow.pl.